Saturday, August 22, 2020

China flood

China flood

AsOf 20200822

A piece of historical jewel created by:

Chun Ming Ng

https://youtu.be/A_PZb_3yGZI

每小時風速85英里(136.8 km)登陸後,帶來嚴重暴雨水患。 威力最巔峯時,環流直徑約500公里。

在我的頻道上,您會找到有關飲食,旅行,電影和攝影的視頻。我是業餘攝影師和旅行博客,我環遊世界,收集材料,並在YouTube上與您分享我的旅行經歷。我對錄像和攝影充滿熱情;我也喜歡美食和電影。我的目標是製作這些視頻,與您分享我的旅行經歷和激情。我有很多關於烹飪和旅行的視頻片段;我還收集了大量世界各地拍攝的旅行和風景照片。我想和你分享! 請不要忘記訂閱,並確保點擊喜歡按鈕並分享該視頻(如果喜歡)

Translation below.

From me to you: Chun Ming Ng.

See you are a real photographer from the sincerity of your heart. You had created invaluable piece of history that will survive for hundreds and hundreds of years that will be use by historians, critique, and commentators to make observation, investigations and studies of the phenomenon made by mother nature. China would be one of the best fact-studies to put in scientific labs of analysis of the consequences suffered by this great nation of good people that had follow a geopolitical guidance that asks many question on right and wrong on benefit of the Chinese people.

...your work is a jewel of studies for future generations.

Advice: add here that anyone has the right to use these videos of yours as long as your name is attached to it, the creator of this thing.

https://youtu.be/qtC7brdLPdw

 

 

從我到你:吳春明。 從心的真誠看你是一個真正的攝影師。你創造了一段寶貴的歷史,將生存數百年,歷史學家、評論家和評論員將利用這些歷史來觀察、調查和研究大自然造成的現象。中國將是將科學實驗室分析這個偉大的好人所遭受的後果的最佳事實研究之一。 ...你的工作是後代學習的一顆明珠。 建議:在這裡添加,任何人有權使用這些視頻,只要你的名字附加到它,這個東西的創造者。

No comments: